KENAPA PERLU MENGHADIRI BENGKEL RAHSIA TEKNOLOGI INSAN?


Adakah anda mahukan perubahan dalam dalam hidup atau anda sudah selesa dengan keadaan anda sekarang? Telah banyak seminar dan kursus motivasi yang anda hadiri tetapi masih rasa kekurangan dan masih tercari-cari.

Rahsia Teknologi Insan adalah merupakan kajian tentang ilmu jiwa Melayu yang diformulasikan oleh Dr. Sazali Ahmad, Pengkaji Sains Minda dan Psikologi Tenaga bertaraf dunia. Berdasarkan kajian dan ujikaji selama lebih dari 15 tahun, program ini terbukti melalui 50 ribu peserta yang telah menghadiri bengkel dan melalui sesi terapi beliau dalam bidang perniagaan, politik, sukan, pendidikan dan kekeluargaan. Kajian ini, belum pernah diterokai oleh mana-mana pihak secara bersepadu.


Bengkel Rahsia Teknologi Insan akan membongkar rahsia dan kebolehan diri anda secara serta-merta dan ia memberi kesan sekali untuk seumur hidup! Program ini hanya terbuka untuk Bumiputera sahaja.

Video yang kami paparkan di bawah adalah sekadar perkongsian mengenai keadaan Melayu masa kini yang semakin parah berpunca kerana tekanan dan tidak tahu cara mengawalnya. Jangan jadi seperti ini.

Ikuti Facebook Page: Rahsia Teknologi Insan
YoutubeDr. Sazali Ahmad

Hotline: 010-323 4068, 018-227 2780, 017-225 6401
Atau Daftar Online di sini



-- 
Sahana Management Consulting (SMC)
Suite 37-2, Jalan PJS 5/28,
Pettaling Jaya Commercial City,
46150 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.
Tel & Fax: 03-7772 1790




Ulasan

Catatan Popular