Gobind saman Speaker Dewan Rakyat, kerajaan Malaysia

PETIKAN UTUSAN ONLINE
23/04/2009 3:32pm

KUALA LUMPUR 23 April – Ahli Parlimen Puchong, Gobind Singh Deo hari ini memfailkan saman terhadap Speaker Dewan Rakyat kerana menggantung beliau daripada menghadiri persidangan selama setahun.

Beliau turut menamakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Setiausaha Dewan Rakyat dan kerajaan Malaysia sebagai defendan. - Utusan

KOMEN PARIMBUNIS:

1. Kalau setakat saman nak tunjukkan dia tu Peguam yang bagus tak payah buat la!pasti kebenaran menjelma..bukan dia betul sangat pun..!kalau dia betul takkan la Tuan Speker nak jatuhkan hukuman pada dia..dia tuh mulut celupar!kalau mulut baik dan bersopan di dalam Dewan Rakyat pasti tidak kena hukuman tu.

2. Kenapa perlu saman?sudah lah..ini semua mainan politik murahan DAP..nak meraih sokongan bukan Melayu...yang disamannya adalah semuanya orang Melayu dan ini salah satu isu murahan yang akan digunakan untuk meraih sokongan rakyat di dalam DUN Penanti.

3. Apa pasal sebelum ini dia ada jugak kena gantung daripada Dewan Rakyat tak nak saman Speker Dewan. Sekarang dah kena 1 tahun baru nak saman Speker Dewan Rakyat! Ape kejadah ni semua! Politik murahan DAP!

Ulasan

Catatan Popular