TERIMA KASIH KERAJAAN PERSEKUTUAN BN-UMNO

1. Semalam ( 13 Feb 09 ) tarikh keramat yang bersejarah kepada semua penduduk setempat di Taman Medan, Kg. Medan, Kg. Dato' Harun dan beberapa taman perumahan berhampiran yang mana plaza tol NPE PJS 2 - arah Kuala Lumpur yang sebelum ini amat-amat di"benci" kewujudannya telah lenyap sama skali.
2. Selaku masyarakat setempat yang menggunakan plaza tol ini saban hari, saya amat-amat menghargai usaha Kerajaan BN-UMNO dan kerjasama pihak Kementerian Kerja Raya untuk menilai kembali dan menghapuskan kutipan tol NPE di PJS2 - arah Kuala Lumpur.
3. Saya masih menaruh harapan untuk melihat sebuah lagi plaza tol yang sama di NPE PJS2 - arah Bandar Sunway / bertentangan dihapuskan kewujudannya. Ini sudah pasti dilihat akan dapat membantu lebih ramai masyarakat setempat mengharungi permasalahan ekonomi dan dalam mana keadaan ekonomi sejagat yang agak suram.
4. Sekali lagi saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pemimpin setempat daripada UMNO Bahagian, Persatuan Penduduk dan NGO lain yang bersungguh-sungguh mahu melihat plaza tol ini dihapuskan.
5. Kepada pihak yang cuba menegakkan benang yang basah dengan menjadi hero di kampung cubalah sedar diri anda itu siapa tanpa usaha dan berkat daya usaha pemimpin UMNO dan penduduk tempatan yang menyokong Kerajaan BN-UMNO manalah mungkin plaza tol ini dihapuskan. Kerajaan Negeri Selangor kini mana mungkin boleh membuat keputusan sebegini. Bidang kuasa Kerajaan Persekutuan BN-UMNO sahaja yang prihatin permasalahan penduduk setempat dan juga menilainya berdasarkan keadaan ekonomi sejagat.
TERIMA KASIH KERAJAAN PERSEKUTUAN BN-UMNO!!!!!!!
Ikhlas,

MOHD FUAD YAHAYA

Ulasan

Catatan Popular