GERAK USAHAWAN NASIONAL 2009


Petikan Sumber Blog YB Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi


Saya mengajak para blogger semua untuk berhujung minggu dan sama-sama memeriahkan Program Gerak Usahawan Nasional 2009 yang bermula pada esok, 06 (Jumaat) 10.00 pagi hingga 08 Februari (Ahad) 5.30 petang,2009 bertempat di Dewan Tun Razak, PWTC.

Terdapat pelbagai program yang disusun bagi membolehkan orang ramai mendapat maklumat berkaitan dengan bidang keusahawanan dan juga memberi ruang dan peluang kepada para usahawan kita untuk memasar dan mengembangkan perniagaan mereka. Para pengunjung boleh berinteraksi terus dengan wakil-wakil dari pelbagai kementerian dan agensi untuk khidmat nasihat am keusahawanan dan teknikal, peluang perniagaan, pembiayaan, francais, promosi, pemasaran dalam dan luar negara dan sebagainya.

Selain dari pameran, sesi klinik dan konsultansi, beberapa seminar diatur bersama tokoh-tokoh koporat seperti :

1) Y.Bhg. Datuk Maznah Hamid -Pengerusi Eksekutif Kumpulan Securiforce (6/2/09 -3.45 ptg : 'Idea Perniagaan dan Kecemerlangan Keusahawanan 2009')

2) Y.Bhg. Dr. Ali Sher Mohamad - Pengerusi Malay Entreprenuer Club UK (7/2/09 - 4.00ptg : 'Your Gateway to Europe Businesses')

3) Y.Brs. Tn. Haji Mohamed Fauzy bin Abdul Hamid - Presiden MOFAZ ( 8/2/09 - 2.30ptg : 'Bicara Tokoh : Penjenamaan Semula dan Globalisasi Perniagaan'

Keusahawanan Kerjaya Pilihan ! Jumpa anda Di sana...

Ulasan

Catatan Popular