BEZANYA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL

sumber petikan http://anakmelakajati.blogspot.com/

Kerajaan BN semasa kenyataan akhbar dikelilingi dengan orang-orang Melayu


Kerajaan Pakatan Rakyat semasa kenyataan akhbar dikelilingi Bangsa Lain



Salam,



Disini kita dapat lihat dengan lebih jelas lagi samada Barisan Nasional memperjuangkan melayu atau Pakatan Rakyat yang menghina Melayu..Kalau kita lihat gambar di atas terbukti bahawa Pakatan Rakyat di control oleh bangsa lain yang cuba menghina orang melayu dengan mencabar kuasa Melayu yang ada pada Sultan...



Hari ini Datuk Seri Mohamad Nizar sanggup menyaman Sultan Perak, Sultan Azlan Shah sekiranya pemerintahan diteruskan oleh Barisan Nasional...Pengerusi DAP yang sentiasa cuba menghina orang Melayu ,Karpal Singh mendakwa Sultan Perak bertindak diluar bidang kuasanya dan mereka akan memfailkan saman terhadap Sultan Perak selasa ini.

Barisan Nasional amat menghormati Sultan kerana kekalahan PRU12 tempohari BN sedikit pun tidak derhaka dan mengata Sultan..Begitu juga di Terenggaunu tempohari, disebabkan pilihan MB dari Sultan dan Kerajaan Pusat berbeza maka BN akur kepada Sultan.

Saya amat yakin bahawa Allah maha berkuasa dan mungkin ini satu dugaan yg diberi oleh ia untuk kita semua (Melayu) sedar, bahawa bangsa lain telah cuba untuk menghancurkan Melayu ini dengan mencabar Sultan.

Wahai Presiden PAS & Mursyidul Am PAS sedarkanlah Nizar tu, yang dia tu sedang dipermainkan oleh bangsa lain..yang kononya menjadi tulang belakang dia...

Salam Perjuangan!

"TIADA SULTAN HANCURLAH MELAYU"

Ulasan

Catatan Popular